درگیری آذرباد با تیموری و باقری در پایان بازی
اذرباد خیلی مغرور بود هر جا میرسید شوت میزد اگه پاس میداد بعضی جاها موقعیت خطرناک ایجاد میشد دکه سبز
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید ورود/عضویت
درگیری آذرباد با تیموری و باقری در پایان بازی
اذرباد خیلی مغرور بود هر جا میرسید شوت میزد اگه پاس میداد بعضی جاها موقعیت خطرناک ایجاد میشد دکه سبز